יום הרופא: אומרים תודה לרופאים

    עפר גדנקן No Comments on יום הרופא: אומרים תודה לרופאים

    השבוע מצוין בישראל "יום הרופא" המדגיש את התפקיד המיוחד אותו ממלאים הרופאים בחיי הקהילה. לכבוד האירוע, הנהלת מכבי שירותי בריאות-מחוז צפון, יצאה לבקר במרפאות להוקיר את הרופאים על העשייה היומיומית, האתגרים מסביב לשעון והדבקות במטרה.

    רופא • אילוסטרציה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהנהלת מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות יצאו לבקר ולהוקיר את הצוותים הרפואיים במרחבי הצפון לכבוד 'יום הרופא' המצוין מדי שנה. ראש מחוז הצפון, ד"ר אייל פורמן, והרופאה המחוזית, ד"ר ריזאן סח'ניני, ביחד עם ד"ר מירי ראובני, ראש חטיבת הבריאות של מכבי, הגיעו למרפאות 'מכבי' ברחבי הצפון על מנת לברך את הרופאים כהוקרה על טיפולם המסור בחברי מכבי ולציין יחדיו את יום הרופא במחוז הצפון. "במכבי ובמחוז הצפון המטופלים והרופאים במרכז, תפקידנו לגייס את הטובים ביותר, לתמוך אותם ולסייע על מנת לייצר מענה רפואי מצוין בסטנדרטים של מכבי" -מסר ראש מחוז צפון, ד"ר אייל פורמן.

    "היום אנחנו מביעים הערכתינו לרופאים המצוינים שלנו הפרוסים על פני המחוז כולו. ביום זה חשוב לנו להעניק חיבוק גדול ולהודות להם על עבודתם ונאמנותם למאות אלפי מטופלים בצפון שזוכים מדי יום לקבל טיפול אמפטי ומלא בחמלה"-סיכמה הרופאה המחוזית בצפון, ד"ר ריזאן סח'ניני.



    0 תגובות